Ajankohtaista


20.09.2021

Oletko etsimämme avainosaaja, uusi Sales Manager? >>>

Inspiroiko prosessiautomaatio? Innostaako ensiluokkaisen asiakaskokemuksen aikaansaaminen? Kiehtooko sinua asiakkaan strategian ja liiketoiminnan haasteiden ymmärtäminen ja se, että pystyt tarjoamaan toimivia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin? Oletko siis etsimämme avainosaaja, uusi Sales Manager?

15.12.2020

Huoltokoordinaattori varmistaa parhaan mahdollisen tuen asiakkaalle >>>

Endress+Hauser on tuttu erityisesti laadukkaiden mitta- ja säätölaitteiden asiantuntijana. Kokonaisvaltaisten huolto- ja tukipalveluiden toteuttaminen on viety uudelle tasolle: huoltokoordinaattori varmistaa tuen toteutumisen toiveen mukaan.

29.10.2019

Purac valitsi Endress+Hauserin Tukholman Henriksdalin jätevedenpuhdistamon prosessilaitetoimittajaksi >>>

Vesi- ja jätevesiprojekteja toteuttava Purac on valinnut Endress+Hauserin puhdistamon prosessilaitteiden kokonaistoimittajaksi.

28.10.2019

Endress+Hauserin arvot rakentavat pitävän pohjan laatu- ja ympäristösertifikaateille >>>

Endress+Hauserin arvojen mukainen toimintatapa on laadukas toiminta kaikissa toimissamme ympäristöystävällisyys huomioiden. Nyt siitä on saatu myös viralliset sertifioinnit, kun kansainvälinen auditointiorganisaatio DNVGL on myöntänyt meille ISO 9001- ja ISO 14001-sertifikaatit.

28.10.2019

Process Analyzer Solutions – From lab to process >>>

Advanced process analysis moves from lab to process control.
In-spec production, advanced process control and pipeline safety

10.05.2017

Optimaalisesti toimiva prosessi tarvitsee vahvaa osaamista oikealla tavalla järjestettynä >>>

Prosessin laadun ja käytettävyyden varmistava toimiva kokonaisuus muodostuu vahvasta osaamisesta ja yhteistyöstä. Endress+Hauserin asiantuntemus on teollisuuden prosessien mittauksissa ja prosessiautomaatiossa.

9.05.2017

Standardit tehostavat tiedonkulkua >>>

Teollisuudessa digitalisointi voi tarkoittaa pelkistetysti yrityksen sisäisen ja yritysten välisen tiedonvaihdon automatisointia. Jokaiselle yritykselle on syntynyt omien tarpeidensa mukaiset kaupallisten, teknisten ja operatiivisten tietojen tietomallit ja prosessit tiedonkulkuja varten.

9.05.2017

Lisää osaamista Endress+Hauserin koulutuksista >>>

Field Check -koulutus toi lisää varmuutta käyttöön ja joustavuutta kunnossapitoon.

9.05.2017

Kaasuala kokoontui Vaasa Gas Exchangessä >>>

Energia-alan asiantuntijoille suunnattu kaasuun ja biokaasuun keskittyvä kansainvälinen verkostoitumistapahtuma Vaasa Gas Exchange järjestettiin maaliskuussa Vaasassa.

8.05.2017

Reset-tapahtuma – IoT ja automaatio vauhdittavat liiketoimintaa >>>

Uudenlainen Reset-tapahtuma keräsi automaatio- ja digialan yritykset ja valmistavan teollisuuden päättäjät Helsingin Messukeskukseen tammikuussa. Myös Endress+Hauser oli mukana tilaisuudessa.

25.10.2016

Analyysimittausten mestari – tutkitusti >>>

Endress+Hauser sai vastikään merkittävää tunnustusta, kun kansainvälinen konsulttiyritys Frost & Sullivan arvioi yrityksen maailman johtavaksi nesteiden analyysimittalaitteiden toimittajaksi

24.05.2016

Endress+Hauser kulkee vakaalla kasvun ja kehityksen polulla >>>

Endress+Hauserin Suomen-yhtiön avajaisjuhlallisuuksia vietettiin puolisen vuotta sitten. Tunnelmallisissa avajaisissa COO Michael Ziesemer toi uudelle – mutta jo kokeneelle – yritykselle emoyhtiön terveiset Sveitsistä.

16.05.2016

Lämpötilamittausten uusi aika >>>

Endress+Hauser ja Sitek-Palvelu ovat sopineet uudenlaisesta yhteistyöstä lämpötilatuotteiden osalta. Yhteistyö konkretisoituu asiakkaalle entistä parempana palveluna ja saatavuutena.

5.10.2015

Kenttäautomaatio- ja Plant Asset Management -koulutus >>>

Kenttäautomaatio kehittyy, pysy ajan tasalla! Endress+Hauserin asiantuntijat kouluttavat sinut tämän päivän kenttäautomaation saloihin.

5.10.2015

Valmiina uuteen aikaan! >>>

Endress+Hauserin toimitusjohtaja Tuomo Saukkonen on tyytyväinen kuin vastarakennetun talon isäntä. Ja niinhän hän onkin: Endress+Hauser on toiminut kesästä alkaen Suomessa omana itsenäisenä yhtiönään. Tuomo, mikä talossa on uutta? Miten uudistus näkyy asiakkaille?