Pääkirjoitus

Osaamista arvostetaan

Kansi_paakirjoitus

Suomen Endress+Hauser on toiminut kohta kaksi vuotta omana yrityksenään palvellen asiakkaita kenttäautomaatioon liittyvissä asioissa. Viime vuoden loppupuolella toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn, josta saimme paljon positiivista ja rakentavaa palautetta toimintaamme liittyen. Kiitokset kaikille kyselyymme vastanneille!

Antamastanne palautteesta kävi selkeästi ilmi, että osaavaa palvelua arvostetaan ja että toivotte meiltä vielä enemmän kenttäautomaation asiantuntijapalveluita perinteisen tuotemyynnin lisäksi. Toinen merkittävä kyselyn kautta saatu palaute oli nopea reagointiaika ja osaava apu, kun avuntarve on käsillä.

Haluamme rakentaa yhdessä asiakkaidemme kanssa toimintamalleja, joilla saavutetaan erinomaisia ja kustannustehokkaita ratkaisuja prosessien laadun ja käytettävyyden varmistamiseksi.

Olen erittäin tyytyväinen tästä palautteesta, koska uskon itse vahvasti hyvään palveluun ja yhdessä tekemisen voimaan. Tulemme panostamaan jatkossa vieläkin enemmän palvelutoimintaamme. Haluamme rakentaa yhdessä asiakkaidemme kanssa toimintamalleja, joilla saavutetaan erinomaisia ja kustannustehokkaita ratkaisuja prosessien laadun ja käytettävyyden varmistamiseksi. Esittelemme tässä lehdessä osaamisalueemme kenttäautomaation liittyen. Toivon sen herättävän teissä, hyvät lukijat, mielenkiintoa sekä vastaavan esittämiinne kehitystoiveisiin tulevaisuudessa entistä paremmin. Asiakaslähtöinen toimintamme pohjautuu vankkaan prosessiautomaatio-osaamiseemme sekä markkinoiden johtaviin tuotteisiin. Ottakaa meihin yhteyttä aina kun tarvitsette osaavaa kenttäautomaation yhteistyökumppania. Olemme valmiit tarjoamaan asiantuntemuksemme teidän käyttöönne täydentämään omaa osaamistanne ja kehittämään toimintaa yhteistyössä.

Keväisin terveisin,
Tuomo Saukkonen
toimitusjohtaja

Julkaistu: 09.05.2017